Dag 2 - Dag van verschillen - Reisverslag uit Bucium, Roemenië van GrowingTogether - WaarBenJij.nu Dag 2 - Dag van verschillen - Reisverslag uit Bucium, Roemenië van GrowingTogether - WaarBenJij.nu

Dag 2 - Dag van verschillen

Blijf op de hoogte en volg GrowingTogether

24 Augustus 2016 | Roemenië, Bucium

Vandaag hebben we hard gezongen voor de verjaardag van Thimo. Daarna zijn we gaan paintballen waarin team groen overduidelijk beter was. Bij Elles hebben we vijftig rugzakken opgehaald en uitgedeeld bij een school in Casa Lalelelor. De dankbaarheid was prachtig om te zien. We hebben ook gekeken in het bejaardentehuis. We hebben een aantal liederen voor de bejaarden gezongen. Je zag ze echt genieten! Hierna zijn we naar Iași geweest om de grote verschillen te zien tussen arm en rijk. We vonden het absurd om te zien dat arm en rijk zo dicht bij elkaar zit.

(De verschillen tussen Roemenië en Nederland waren ook goed zichtbaar, de blog is daardoor iets later online)

GrowingTogether

Hallo allemaal, via deze blog gaan wij (Jongeren van het 'Growing Together' project) jullie vanaf 22 t/m 27 augustus op de hoogte houden van onze activiteiten. Na maanden van voorbereiding is het dan eindelijk zover!

Actief sinds 06 Aug. 2016