Dag 1 - Op naar Roemenië - Reisverslag uit Bucium, Roemenië van GrowingTogether - WaarBenJij.nu Dag 1 - Op naar Roemenië - Reisverslag uit Bucium, Roemenië van GrowingTogether - WaarBenJij.nu

Dag 1 - Op naar Roemenië

Blijf op de hoogte en volg GrowingTogether

22 Augustus 2016 | Roemenië, Bucium

Vandaag was het zo ver. Om half 8 vertrokken we vanuit Wezep met de auto naar Amersfoort, daar gingen we per trein verder naar Schiphol. Na ingecheckt te hebben vlogen we met veel plezier naar Boekarest om daar vervolgens over te stappen in het vliegtuig naar Iași. In Iași ontmoetten we Elles en Erica. Met de gehuurde auto's gingen we naar Elles' huis. Hier hebben we gezongen en veel plezier gehad. Na een lange dag reizen zijn we dankbaar dat we veilig op onze bestemming aan gekomen zijn. We zijn moe van onze reis, maar kijken met veel zin uit naar morgen!

• 22 Augustus 2016 - 22:14

Erik & Evelien:

Fijn dat jullie veilig zijn aangekomen. Een goeie nacht gewenst en we zien uit naar jullie volgende verslag! Groetjes

• 22 Augustus 2016 - 23:47

Henriette De Vries:

Idd heel fijn om te lezen dat jullie een goede reis hebben gehad. Een goede nacht, en bedankt voor de eerste verslagen!

• 23 Augustus 2016 - 00:23

Geertje En Arie Kroeze:

Geweldig dat jullie goed zijn aangekomen. Ja dat doen ze goed Elles en Erica, je opwachten met gehuurde auto's. Goed geregeld Top. Leuk hé en samen zingen en dan vermoeid naar bed van alle indrukken. We leven mee en wensen jullie toe dat je een lichtje mag zijn voor je medemens in Roemenie.

• 23 Augustus 2016 - 08:02

Hendrik Sleurink :

Veel plezier in het goede werk wat jullie doen.

• 23 Augustus 2016 - 16:00

Micha :

Veel plezier allemaal!

• 23 Augustus 2016 - 17:32

Willie:

Hallo allemaal gaat alles goed fijn dat jullie goed aangekomen zijn groetjes nog veel plezier met elkaar

• 23 Augustus 2016 - 22:12

Jannue Brem :

Geertje., ik wens je veel wijsheid en plezier bij Elles en Erika,
    IK hoop veel info van jullie te ontvangen.

GrowingTogether

Hallo allemaal, via deze blog gaan wij (Jongeren van het 'Growing Together' project) jullie vanaf 22 t/m 27 augustus op de hoogte houden van onze activiteiten. Na maanden van voorbereiding is het dan eindelijk zover!

Actief sinds 06 Aug. 2016