Nog één nachtje slapen - Reisverslag uit Wezep, Nederland van GrowingTogether - WaarBenJij.nu Nog één nachtje slapen - Reisverslag uit Wezep, Nederland van GrowingTogether - WaarBenJij.nu

Nog één nachtje slapen

Blijf op de hoogte en volg GrowingTogether

21 Augustus 2016 | Nederland, Wezep

Ja hoor, morgen is het dan eindelijk zover, dan reizen we met Growing Together groep af naar Roemenië. Na maanden van voorbereiding zullen we dan morgenochtend half 8 vertrekken vanaf de Vredeskerk. Vandaag heeft de gemeente ons toegezongen en zijn we genoemd in de voorbede. Na de dienst hebben we de laatste dingen besproken voor morgen. Daarbij hebben we ook de shirtjes gekregen die we gaan dragen.

Als groep hebben we er super veel zin en we hopen op een goede en vooral ook gezegende week waarin we Gods liefde naar onze medemens mogen laten zien.

• 21 Augustus 2016 - 22:13

Evelien:

Een gezegende reis met elkaar toegewenst.

• 21 Augustus 2016 - 22:31

Dennis :

Veel plezier en een goede reis toegewenst!

• 22 Augustus 2016 - 00:00

Erik:

Een voorspoedige reis en mooie week gewenst samen in Roemenië. :-)

• 22 Augustus 2016 - 06:57

Nellie:

Wij wensen jullie een hele mooie, fijne en een gezegende reis en week. Maak er samen wat moois van.

• 22 Augustus 2016 - 07:50

Oma:

Een goede reis en een fijne week met elkaar.

• 22 Augustus 2016 - 12:27

Karin:

Veel plezier met elkaar!

• 22 Augustus 2016 - 12:30

Williestijf:

Een goede reis veel plezier geniet ervan met elkaar

• 22 Augustus 2016 - 12:58

Reinalt Schrijver:

Als het goed is zweven jullie nu ergens in de lucht. Veel plezier met z n allen en hoop dat jullie een mooie week met elkaar hebben.

• 22 Augustus 2016 - 20:26

Arno En Lucia:

Toppers! We wensen jullie een heel toffe week! We hopen dat jullie veel mogen delen en daardoor ook veel mogen ontvangen! ;-) Heb het goed samen!

GrowingTogether

Hallo allemaal, via deze blog gaan wij (Jongeren van het 'Growing Together' project) jullie vanaf 22 t/m 27 augustus op de hoogte houden van onze activiteiten. Na maanden van voorbereiding is het dan eindelijk zover!

Actief sinds 06 Aug. 2016